1. Czy firma 2ELEVEN gwarantuje wysoką jakość sprzedawanych piłek? Nasze piłki produkowane są przy użyciu najwyższej jakości materiałów oraz najnowocześniejszych technologii, które zapewniają precyzyjne oraz dokładne uformowanie i zszywanie elementów piłki. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii uzyskujemy doskonałe właściwości aerodynamiczne piłki, zapewniając jej dłuższą trwałość. Zapoznaj się z pozostałymi technologiami, które wykorzystaliśmy do produkcji naszych piłke Street Culture.
2. Czy piłka Street Culture jest zszywana czy klejona? Piłka jest wykonana w technologii Hybrid co oznacza, że jest w pierwszej kolejności zszywana a następnie klejona zapewniając dłużą trwałość połączeń.
3. Zdecydowałem się na zakup piłki, jaki sposób dostawy wybrać? Z uwagi na fakt, że wysyłamy każdą piłkę w specjalnie zaprojektowanym pudełku, zalecamy dostawę z wyborem dodatkowej opcji "OSTROŻNIE". Zapewnia ona, że pudełko nie zostanie uszkodzone w trakcie transportu. Gdyby jednak doszło do uszkodzenia, można reklamować taką usługę u przewoźnika. Poznaj wszystkie opcje dostawy klikając TUTAJ.
4. Czy mogę dokonać zakupu w sklepie stacjonarnym? Na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości, prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową.
5. Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym 2ELEVEN.pl? Nie ma takiej konieczności. Możesz robić zakupy bez rejestracji. Wiąże się to jednak z brakiem możliwości sprawdzania historii zamówień, a przy kolejnych zakupach będziesz musiał ponownie podawać swoje dane.
6. Jak się zarejestrować? Aby się zarejestrować kliknij na stronie głównej w prawym górnym rogu w ikonę rejestracji a następnie w napis ZAREJESTRUJ SIĘ i wypełnij wszystkie wymagane pola. Po kliknięciu przycisku „ZAREJESTRUJ SIĘ” otrzymasz e-mail z linkiem aktywacji konta. Po kliknięciu w otrzymany link możesz dokonywac zakupów.
7. Zapomniałem hasła. Co mam zrobić? Jeśli zapomnisz swojego hasła, kliknij w napis: Nie pamiętasz hasła? „Kliknij tutaj.” i podaj swój adres e-mail, który użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane link, który umożliwi ustawienie nowego hasła.
8. Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie? Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
9. Czy mogę wycofać złożone zamówienie? Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu zanim otrzymasz od nas e-mail z informacją o realizacji wysyłki. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.
10. Czy mogę zwrócić zakupiony towar? Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
11. Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar? 2ELEVEN.pl zawsze wysyła towar w najlepszym i nienaruszonym stanie. W rzadkich przypadkach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
12. Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie? Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Obsługą Klienta.
13. Czy mogę wymienić otrzymany towar? Wymiany można dokonać zgodnie z regulaminem wymiany. Towar można wymienić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
14. Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę email? Tak, wystarczy kliknąć w NEWSLETTER aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać informacje o naszych produktach oraz nowościach i wydarzeniach. W każdej chwili możesz także zrezygnować z NEWSLETTERA.
|